Sooool..

Okej bloggen har sugit på sistonde men jag har tappat intresset för bloggen helt. Vi får väl se om jag blir intresserad igen, ska försöka för alla er som fortfrande läser min blogg och väntar på inlägg hela tiden.

Är i söderhamn så nu ska jag ut och sola i vårsolen med mami. Sen ska jag in och duscha och fixa mig så drar vi oss till Gävle på påskfirande med gävle-släkten.



Har lust att bara klicka hem den här nununu! Men istället så drar jag och köper den här direkt när jag kommit hem till stockholm igen. Som vår-jacka när det är för varmt för att ha en lång jacka alltså.. Hiss eller diss för denna? :)


Kommentarer
Postat av: Rawan

Hisss! :D <3

2010-04-03 @ 18:21:40
Postat av: jessica

snygg!

2010-04-08 @ 13:54:55
URL: http://jessicakeranen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0